دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات صورت گرفت؛

تقدیر از رئیس، معاون و کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه

تقدیر از رئیس، معاون و کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه

در مراسمی که  با حضور دکتر محمد صادقی رئیس دانشگاه، دکتر مصطفی ظهیری نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر احمد باران زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر علی آشام رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، از دکتر سید حسن دریانورد، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، دکتر مجتبی شکوه معاون مرکز فناوری اطلاعات و کارشناسان آن مرکز تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه دکتر صادقی رئیس دانشگاه با اشاره به تلاش های دکتر خلیلی رئیس پیشین مرکز ، از دکتر دریانورد رئیس مرکز، دکتر شکوه معاون مرکز و همکاران شاغل در مرکز فاوا به پاس زحمات بی دریغ ایشان در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های لازم در ارائه خدمات الکترونیک، اهتمام در الکترونیکی نمودن فرآیندهای دانشگاه و به ویژه فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ارائه  خدمات آموزش مجازی تقدیر و تشکر نمود.

همچنین در ادامه از همکاران مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه که نقش موثری در ارائه خدمات الکترونیک و آموزش مجازی داشتند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. 

شایان ذکر است با تلاش های معاون محترم مرکز فاوا دانشگاه هرمزگان، جناب آقای دکتر شکوه در مدت کوتاهی این مرکز موفق به کسب افتخارات بزرگی نظیر کسب رتبه پنجم در اتصال به پنجره هوشمند دولت، راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هرمزگان، هوشمند سازی و الکترونیکی کردن کلیه فعالیت های مرکز فاوا دانشگاه، راه اندازی سامانه آزمون های آنلاین و ... اشاره نمود.

 

33
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 1565