دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

با حکم وزیر علوم، تحقیقات وفناوری؛

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «مصطفی ظهیری‌نیا» را به عنوان «سرپرست دانشگاه هرمزگان» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به دکتر ظهیری‌نیا آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

مصطفی ظهیری نیا (زاده میناب_ 1354) دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی (گرایش گروه‌های اجتماعی) از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با مرتبه دانشیار است که در سوابق مدیریتی و اجرایی خود، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، معاون اداری، مالی و معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان را دارد.

وی همچنین حدود 20 طرح پژوهشی در زمینه تحصیلات تخصصی خود به انجام رسانده و بیش از 45 مقاله علمی، پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.