مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

با هدف تقویت مراکز دانشگاهی

نشست سردار دهقان دبیر شورای توسعه سواحل مکران با اعضای مجتمع آموزش عالی میناب

نشست سردار دهقان مشاور محترم مقام معظم رهبری و نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای توسعه سواحل مکران و دبیر این شورا با اعضای هیات علمی و دانشجویان

در این نشست جناب آقای دکتر مرادی رئیس مجتمع آموزش عالی میناب به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان میناب و مجتمع آموزش عالی میناب جهت ایفای نقشی موثر در توسعه سواحل مکران پرداختند. همچنین ایشان به بیان برخی مسائل و مشکلات زیرساختی در شهرستان و همچنین در مجتمع دانشگاهی میناب پرداخته و بیان داشتند که در صورت رفع این مشکلات، چشم انداز بسیار روشنی پیش رو خواهد بود.

دیگر حاضرین در جلسه از جمله رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای شهرستان میناب و همچنین تعدادی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی میناب، به طرح مسائل و مشکلات در حوزه های مربوط به خود پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی امام جمعه شهرستان، معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بخشدار مرکزی، جانشین انتظامی، نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، اعضای شورای اسلامی، شهردار تیرور، دهیار گوربند و تعدادی از معتمدین محلی نیز حضور داشتند.

در پایان سردار دهقان به بیان اهداف و چشم انداز کلی از توسعه سواحل مکران پرداخته و بیان کردند که این منطقه از نظر امکانات و ظرفیت های بالقوه مکان بسیار مناسبی جهت رشد و توسعه کشور است. ایشان همچنین خواستار نگاه فرامنطقه ای به سواحل مکران شده و اضافه کردند توسعه ی منطقه بصورت درون زا خواهد بود و قرار نیست سازمانی از بیرون از منطقه باعث ایجاد توسعه شود.

 

 

1   2
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1209