مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

به همت انجمن علمی صنایع و کامپیوتر انجام شد

نشست مشترک رشته کامپیوتر مجتمع آموزش عالی میناب و آموزشگاه فنی و حرفه ای

اولین نشست صمیمی انجمن های علمی مهندسی صنایع و کامپیوتر مجتمع آموزش عالی میناب و دانشکده فنی و حرفه ای مرکز میناب برگزار شد.

به منظور توسعه همکاری های علمی  و ارتقا مهارت افزایی و توانمندی دانشجویان  متناسب با نیاز های صنعت و جامعه و در راستای توسعه اشتغال پذیری و هم چنین هم افزایی دانش  اولین نشست صمیمی انجمن های علمی رشته مهندسی کامپیوتر مجتمع آموزش عالی میناب و آموزشگاه فنی و حرفه ای مرکز میناب در تاریخ 7 /9/1402 در مجتمع آموزش عالی میناب – ساختمان حاسب و در ساعت 10 الی 12 برگزار شد .

این نشست با هدف ایجاد زمینه ی مناسب برای شکوفایی استعدادها وبر انگیختن خلاقیت علمی دانشجویان اشنا نمودن دانشجویان با حوزه های مختلف علمی و پژوهشی معرفی بستر ها  و حوزه های مختلف این رشته بازار کار و اینده شغلی برگزار شد .

با توجه به حجم وسیع اطلاعات، سرعت تغییرات، عجین شدن علوم و فناوری های مختلف با هم و نیاز به کار گروهی بجای کار انفرادی وتاکید بر تحلیل اطلاعات بجای حفظ اطلاعات با هدف افزایش تعامل و تشویق دانشجویان به کار گروهی . تیم بندی دانشجویان در زمینه های مختلف شبکه ، برنامه نویسی وب و موبایل ، زبا نهای مختلف برنامه نویسی ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین   صورت گرفت هم چنین بحث و گفت و گو و اشتراک اطلاعات  مابین دانشجویان صورت گرفت.

علاوه بر ان برنامه ریزی برای برگزاری رویداد ها ، کارگاه های  ، بوت کمپ ها  تخصصی این رشته بصورت مشترک ما بین دو دانشگاه انجام شد.

1   0
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 826